TibiaLand.pun.pl

TibiaLand.pun.pl


#1 2009-09-13 19:55:59

Nastix

Poc-emo-nick

5669197
Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2009-09-05
Posty: 4
Punktów :   
WWW

Regulamin forum

Każdy użytkownik rejestrujący się w naszym serwisie, powinien zapoznać się z jego regulaminem. Zachowanie łamiące zasady, będzie karane ostrzeżeniem lub terminową blokadą konta. Ciągłe łamanie regulaminu zostanie zakończone permanentnym banem!

Rejestrując się na forum akceptujesz ten regulamin.



§ 1. Postanowienia ogólne:
1. Każdy użytkownik ma obowiązek przestrzegania zasad serwisu TibiaLand.pun tak jak zasad danych działów.
2. Nieznajomość regulaminu forum w żadnym wypadku nie zwalnia użytkownika z konieczności jego przestrzegania.

§ 2. Konta użytkowników:
1. Zabrania się zakładania kont z nickami:
- bezsensowny ciąg liter lub cyfr;
- wulgarnymi lub obraźliwymi;
- przekraczającymi 15 znaków;
- przekraczającymi 4 cyfry.
Nick powinien określać użytkownika, np. Adaś1992.
2. Zabrania się używać avatarów/podpisów/zdjęć które naruszają prawa osobiste i dobre obyczaje.
3. Wielkość avataru musi mieścić się w granicach 120x120 pixeli i 88.8 KB.
4. Zabrania się dodawania podpisów rozciągających forum.
5. Podpis, jak i avatar nie może zawierać treści pornograficznych, rasistowskich, faszystowskich bądź też obrażających innego użytkownika.
6. Każdemu użytkownikowi przypada jedno konto! Jeśli administracja dowie się o kilku kontach jednego użytkownika lub o koncie które jest dzielone z inną osobą, te konta zostaną zbanowane lub dojdzie to blokady IP.
7. Administracja może, w razie przypuszczenia złamania regulaminu, edytować dane użytkownika, tak aby dane zawarte w profilu były zgodne z postanowieniami regulaminu.
8. Linki do stron pornograficznych/rasistowskich/nazistowskich zakazanych przez polskie prawo znajdujących się w avatarze, sygnaturze i w profilu są zakazane.
9. Każdy użytkownik jest równy wobec prawa.


§ 3. Tematy, posty, prywatne wiadomości, grupy itd:
1. Treść postów nie może naruszać dobra osobistego innych użytkowników, jak również nie może naruszać ogólnie przyjętych zasad kultury i dobrego obyczaju.
2. Na forum dopuszcza się używanie wulgaryzmów, jednak w granicach dobrego smaku. Za nadmiar tego typu wyrazów moderator może przyznać ostrzeżenie. Niedozwolone jest notoryczne używanie wulgaryzmów w postach.
3. Pisząc post, należy pamiętać, aby - w miarę możliwości - posługiwać się poprawną polszczyzną oraz unikać literówek.
4. Należy trzymać się głównego tematu dyskusji. Wszelkie poboczne wątki (tzw. "off-topic) mogą zostać usunięte, ponieważ nie są one głównym elementem dyskusji, a jedynie prowadzą do przeniesienia toku rozmów na inny tor.
5. Posty o niskiej wartości merytorycznej, nic nie wnoszące do dyskusji, świadczące jedynie o tym, że użytkownik stara się podnieść swój licznik napisanych postów, mogą zostać - bez poinformowania o tym użytkownika - usunięte.
6. Przed założeniem jakiegokolwiek tematu z prośbą o pomoc, należy najpierw poszukać odpowiedzi na nurtujące pytanie.
7. Zakładanie tematów, które nie zawierają treści merytorycznych (generalnie chodzi o gry mające na celu nabijanie postów - liczenie do 1000, ocenienie osoby wyżej, itp.) są niedozwolone.
8. Nazwy tematów muszą odzwierciedlać treść jaka się znajduje w temacie. Tematy typu „Plx help!”, „wejdźcie dam reputa!!”, itp. będą usuwane.
9. Linki mogą umieszczać jedynie użytkownicy posiadający na swoim koncie minimum 30 napisanych postów. W przypadku, gdy użytkownik stara się oszukać system (np. poprzez zamianę http:// na hxxp://) jego post może zostać usunięty (jeżeli link kieruje do strony, która może być potencjalnym zagrożeniem dla innych użytkowników).
10. Zakładając nowy temat należy się upewnić, że trafia on do odpowiedniego działu.
11. Pytania i zakładania tematów "dlaczego mój temat został usunięty/zamknięty" są zbyteczne i zostaną usunięte.
12. Zabronione jest usuwanie z postów adnotacji dodanych przez moderatora bądź administratora.
13. Zabronione jest pisanie tego samego co poprzednicy (powtarzanie się).
14. Odświeżanie starych tematów jest dozwolone, pod warunkiem, że post użytkownika wnosi coś nowego do tematu.
15. Cytowanie dużych wypowiedzi bądź wypowiedzi, w których znajduje się zdjęcie jest niedozwolone.
16. Niedozwolone jest pisanie każdego wyrazu z dużej litery, używanie masy pogrubień, capslocka, kolorów, itp.
17. Niedozwolone jest pisanie postów co moderator ma robić, a czego nie, typu: "Zbanujcie go." "Zamknijcie ten temat!", czy "Zły dział - raport!". Od tego jest funkcja "Raportuj zły post".
18. Tematy, posty, notki do profilu, komentarze do obrazów, itd. łamiące regulamin Tibia.net.pl mogą zostać usunięte przez moderatora, bądź administratora.

§ 4. Kary:
1. Użytkownik łamiący zasady regulaminu zostanie ostrzeżony lub zbanowany.
2. Im poważniejsze złamanie regulaminu, tym ostrzejsza kara.
3. Użytkownik ma prawo odwołać się od otrzymanego ostrzeżenia w ciągu 3 dni od jego otrzymania, poprzez skontaktowania się z administracją forum. Administracja forum zastrzega sobie prawo nie odpowiadać na wiadomości, które nie zawierają stosownych powodów świadczących o tym, iż ostrzeżenie zostało przyznane nieprawidłowo.

§ 5. Inne:
1. Użytkownicy zobowiązani są stosować się do Nietykiety (szuk. wikipedia).
2. Reklama stron internetowych dozwolona jest jedynie w podpisach użytkowników, lecz nie może to być robione w sposób nachalny. Panuje absolutny zakaz umieszczania linków do stron, do których jest podejrzenie, że są wykorzystywane do hackowania Tibijskich kont.
3. Post, temat lub użytkownik niedostosowujący się do regulaminu może zostać zgłoszony poprzez funkcję „Raportuj zły post” lub poprzez prywatną wiadomość do moderatora.
4. Do reklamy otsów służy tylko i wyłącznie dział Serwery - wszelkie tematy w innych działach z reklamami swojego OTS’a, będą usuwane, a autor nagradzany ostrzeżeniem.
5. Podszywanie się pod osobę z kadry jest niedozwolone.
6. Moderator ma prawo dodać swoją adnotację do posta innego użytkownika.
7. W szczególnym przypadku, gdy kadra osiągnie jednomyślność, Administracja może podjąć dowolną akcję na forum bez powiadamiania o jej przyczynach.

§ 6. Regulaminy działów:
1. W większości działów obowiązują wewnętrzne regulaminy. Należy się z nimi zapoznać przed napisaniem posta, czy tematu w danym dziale.
2. Jeżeli jakiś punkt regulaminu działu jest sprzeczny z regulaminem ogólnym, należy zastosować się do regulaminu działu.

Nie znanie regulaminu =Warn,Ban

Offline

 
Copyright ©2009-2010, TibiaLand Team.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.action-man-atom.pun.pl www.dyrtownia.pun.pl www.narutoprogame.pun.pl www.krolikathome.pun.pl www.phone.pun.pl